System Poczta+

NASTĘPCA SYSTEMU POCZTA2000

POCZTA+

System POCZTA+ to następca Systemu POCZTA 2000 wykonany w nowoczesnej technologii z wykorzystaniem najlepszych praktyk User Experience.

System Poczta+ umożliwia:

  • rejestrację sprzedaży usług pocztowych, finansowych i handlowych,

  • parametryzację operacji wykonywanych przez placówkę pocztową,

  • obsługę ekspedycji przesyłek pocztowych (paczki i listy),

  • obsługę działalności handlowej (sprzedaż towarów, znaczków i druków),

  • rozliczenia kasjerów i zakończenie dnia pracy urzędu pocztowego.

  • Centralne zarządzanie i aktualizacje w skali kraju

  • Proste konfigurowanie nowych usług

  • Łatwą obsługę na wielu urządzeniach (komputer, tablet, komórka)

  • Pełną integrację z pozostałymi systemami Poczty Polskiej

Korzyści

  • Proste dodawanie nowych usług

  • Skrócenie time-to-market

  • Niskie koszty wdrażania nowych produktów

  • Centralizacja i optymalizacja procesów biznesowych

WSZYSTKIE OFEROWANE PRZEZ NAS ROZWIĄZANIA

MODUŁ ROZLICZANIA POBRAŃ (MRP) – ATRIUM